Den fastnar inte lika bra längre
"Den fastnar inte lika bra längre som för några år sedan, då var konsistensen också lite tjockare, så att även de mest raka, tjocka, sträva, starka och korta hårstråna fastnade direkt nu. Dessutom är den här fortfarande bäst jämfört med balmen för de svåraste hårstråna. För personer med tunna hårstrån som inte behöver så mycket stadga är balmen mycket trevlig att använda"





